čtvrtek 19. dubna 2012

Všehochuť..:)

Minule jsem vám psala o tom úžasném štětečku na pudr, jen okrajově musím říct že moje nadšení trvá dál!:) Je opravdu skvělí!

Jinak ve škole se zase hromadí 3/4letí, všichni šílí s písemkami a popravdě řečeno vůbec nestíhám! Jedna písemka sem druhá tam.
Jinak jako by se rozthnul pytel s oslavami, minulý pátek u strejdy ( foto poté dodám ) v sobotu u kamarádky a zítra zase do restaurace na oslavu babičky! V neděli vysvětlit kamarádce fyziku a v sobotu na chatu ( tam se mimochodem moc těším, protože mě čeká náš rituál sázení několika málo brambor)



( fotka s kamarádkou při cestě ze školy :* ) 

Mám ten nový kabát, asi není moc dobře vidět, tak třeba na jiné fotce bude, dostala jsem ho, takže jsem za něj nedala nic a jsem moc spokojená, jelikož je to jar tak jsem zvolila takový méně výrazný šátek, ale na podzim si hodlám vzít hodně huňatou černou šálu, takže předpokládám že bude vypadat ještě lépe !

19. duben  - POZOR ! dnes je poslední den, kdy můžete upravovat fotky na PICNIK ! ( www.picnik.com)

( jinak ještě fotka nás slavných:D - úspešní řešitelé fyziky, jsem nečekaně ta holka!:) )

Můžete si všimnou že mám zakrytý ten šátek - byl to takový ou-fit úlet ! - a zrovna focení - grrr !





1 komentář:

  1. děkuju)
    máš moc dobrý blog')
    dobrá cenzura:D ne,pěkná fotka:)

    OdpovědětVymazat