úterý 10. dubna 2012

Když se soutěž využije k nákupu v drogerii....

Dnes jsem byla na dopravní soutěži, ale než jsem ta šla ani jsem pořádně nevěděla kam jdu. Kdysi jsme ve škole psali nějaký test na dopravu, ale já ho napsala asi tím stylem že polovina byla natipovaná. A ? Ejhle ! Já postoupila, když jsem to slyšela ve školním rozhlasu myslela jsem že se asi propadnu ! Popravdě řečeno vůbec se mi tam nechtělo!

Na dnešní den jsem se těšila, ale z jiného důvodu než dpravní soutěž - popravdě řečeno doufala jsem že to budu mít rychle za sebou a budu moc navštívit drogerii. Právě do drogerie jsem se těšila. Chci si koupit štětec na pudr. Vyhlídla jsem si štětec na pudr od ELFu ale je docela drahé poštovné, složitá platba a tak se kouknu tady u nás ve městě. POZOR - všichni příznivci kosmetiky ELF, až bude na FB  pět tisíc fanoušků poštovné zdarma při nákupu nad 300kč !:) Ale pozor ! Má to i své mouchy, vše pěčlivě nastudujte! Njedříve jsem zašla do nově otevřená prodejny Schklecker, štětec jak od ťamanů, prostě tuhý, tvrdý a 149 kč ?.. Tu prodejnu jsem opustila docela svižnou rychlostí. Další a zároveň poslední zastávka byla Rossmann - ověřená kvalita. Spoléhat na Rossmann se vyplatilo, Nebyl tam žádný světaborný výběr ale dva štětce na pudr se našly! Byly od stejné značky ale jedno PREMIUM a druhý STANDART ! Premium štětec vyhrál, nejpříznivější byla ale asi  ta cena stál 90 Kč a když jsem ho doma vyzkoušela nestačila jsem se divit, splňoval všechny moje požadavky a já si radostně vískám ! Je jemný neštípe, pudr se nanáší přímo královsky. Jsem spokojená. Dříve jsem pudr nanášela takovými těmi labutěnky( taková houbička ) , jenže ty poté nevypadaly ani tak vzhledně!.. Ahhh.. Já mám takovou radost!

P.S při psaní toho článku jsem musela štětec asi 3x vyndat a jen tak přejet po obličeji, je neskutečně příjemný!

:*

Když se ještě ale vrátím k té dopravní soutěži..


Nakonec jsem skončila čtvrtá, hlavně že první tři vyhrávali poukazy v hodnotě 1000 Kč na odběr jakéhokoliv zboží....Achjo.. Když má někdo štěstí!:D Ale co, já mám zase štětec a z holek  jsem byla první!

( mám tam nějaké divné vlasy !:/ , fotka slouží pouze k ukázce mého dnešního oblečení! )

..............................................................
Kalhoty- craft , mikina - addidas, boty - nike, tričko - gate, Pod tím termoprádlo - alpine pro !








Žádné komentáře:

Okomentovat