úterý 3. dubna 2012

Vzpomínka na prázdniny...

Tenhle článek měl vznikat asi už někdy před měsícem kdy byly tyhle fotky pořízeny:D Ale jelikož jsem ještě blog neměla, tak to píši teď:D

Bylo to o jarních prázdninách, chodila jsem o berlích a tak jsme nemohli vyrazit ven.. tak jsme zůstali u nás doma. Zrcadlo přemístily do kuchyně - takže se nedivte! Nemáme zrcadlo v kuchyni. A pak už jsme jen fotily povídali jedli:D a náramně jsme si to užily!:) Zde jsou nějaké fotky které jsme vyfotily. Já jsem ta v černém, kamarádka je ta v proužkatém svetru!:) Mnoho lidí nám říká že jsme jako dvojčata, já si toho náramně važím, protože je to kamarádka jaká se jen tak nevidí!:)

 ( někdy je lepší mlčet!:) )

( miluju jí ! :* )



( aneb ať vládne knírek )

(na tu jsem pyšná, aneb jak zpívají rybičky48 ''a zbylo....vyblblých fotek pár !'')

( Usměv !:D )

( ta se mi moc líbí!:) 

( Kachnička :* )

( koláž :* - nádherná vzpomínka !:)


Prostě já ani moje kamarádka nejsme zmalované od hlavy až k patě a žijeme, život si užíváme. Tím nemám nic proti tomu kdo se maluje ale černé linky až u nosu?:O No to je hrůza a děs !:)

.....................................................................................
Tričko - Takko fashion , Jeany - Tally weil , Knírek - DIY






Žádné komentáře:

Okomentovat