úterý 24. dubna 2012

Eldorádo..:)

Takže..Pamatujete si na článek  ''Když se soutěž využije k nákupu v drogerii '' Nejen že jsem se ulila ze školy a pořídila si úplně nejvíc luxusní šťeteček ( slovo luxusní neznamená značkový , ale pro pleť příjemný !:D)  Prostě ta soutěž byla asi zakletá nebo co, prostě mi přinášela samé výhody. Dneska se konalo slavnostní vyhodnocení na Staré Radnici u nás ve městě, byla jsem pozvána.. Ale to už předbíhám..






Prostě chodím asi na takovou školu, kde je ''úspěch'' nic, nejenom  že jsem se o tom, že jsem pozvána na Radnici dozvěděla od svého strejdy ( mimochodem také učitel, ale na jiné zdejší škole).Ale také vše jsem musela zajišťovat já. Jelikož to měla být akce školy, tak nás tam měli doprovodit učitelé. S většinou dětí šli rodiče ale to já nemohla vědět. Se mnou tam tedy šel ředitel, nejenom že jsem jela v jeho autě a všichni si na mě ukazovali prstem, ale také vázla konverzace, prostě jsem se nějak nechtěla bavit, bohužel jsme musela !  Všichni tam měli rodiče, teda až na mě a jednoho kluka, takže tam skoro všichni měli rodiče, až na pár světlých vyjímek:D No přiznám se bylo mi to trošku líto, bylo to fakt slavností, podle toho jsem taky musela zvolit svoje oblečení..





Zvolila jsem takové elegantnější oblečení, vzala jsme si na půl džínovou sukni - klídek, je to taková ta ''kancelářská'' , dále obyčejné bílé tílko, které jsem doplnila o veselý svetřík. Ten byl jen těsně nad pupek, a byl zapnutý pouze na jeden knoflíček! - někde uprostřed:) Oblečení se mi myslím zvolit povedlo, navrch jsem dala bílý kabát a měla jsme ho takový rozevlátý. S oblečením jsem byla spokojená a sklidila jsem chválu i u ostatních!:)


A výhra? sladký poukaz na 400kč !:)
Sice do knihkupectví, ale to se mi hodí, chci se začít pořádně učit anglicky, tak asi nakoupím nějaký konverzace v Aj!:)




:*



Žádné komentáře:

Okomentovat