čtvrtek 27. prosince 2012

Vzpomínáte na Mikuláše?

Včera jsem spala u kamarádky, takže jsem se neozvala. Nicméňe jsme si to užily a celým večer vládla krásná atmosféra. Usnuly jsme asi někdy okolo čtvrté hodiny raní, takže není divu, že jsme se ráno nemohli vyhrabat z postele :D

No, nic to byla taková vsuvka. Rozhodla jsem se pro vás natočit pár videíí, jenže musím počkat až budu doma sama abych měla vše čas řádně natočit, takže bych vás chtěla jenom tak navnadit na co se můžete asi tak těšit.

• RECENZE na pudr Dermacol
• RECENZE na Dermacol make-up cover
• recenze na knížku
• článek A o čem? - tosi necháme jako překvapení.
• Video o tom co jsem dostala k Vánocům, to přijde asi jako první!:)

a tak víte na co jsem si ted vzpomněla?:)
Na mikuláše:) - chodili jsme ve škole, takže to byla taková školní akcička!
Poznáte mě?
Přikládám fotky!



Žádné komentáře:

Okomentovat